my heaven of books

środa, 1 maja 2013

Stosik #5/2013

W końcu za oknem zawitała wiosna i rozpoczęcie kolejnego miesiąca - maja. :) Ja rozpocznę go nowym stosikiem, z którego prawie wszystko zostało przeczytane. Obiecałam sobie, że nie ruszę nowych książek dopóki nie skończę poprzednich, zobaczymy jednak jak to się sprawdzi w praktyce. (:

1. Aleksandra Kromp - Na skrzydłach czasu (RECENZJA)
2. Gennifer Albin - Przędza (RECENZJA)
3. Kelley Armstrong - Osaczenie
4. Cynthia Hand - Anielska (RECENZJA)
5. Nora Melling - Kwiat mroku (RECENZJA)
6. Charlaine Harris - Martwy dla świata (RECENZJA)

A jak u Was prezentują się majowe zdobycze?

17 komentarzy:

  1. Wszystkie te książki wyglądają tak... smakowicie ;) Poza tym, lubię jak ktoś wypożycza książki z biblioteki, a nie tylko kupuje ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że nie słyszałam do tej pory o żadnej z powyższych książek, jednak są tytuły, które mnie zaciekawiły.
    Gratuluję stosika.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie nadal czekają 'Igrzyska śmierci', 'Ręka mistrza' i parę innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przędza" niesamowicie mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdobycze.
    Widzę, że masz "Osaczenie" tak jak ja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przędza to pozycja, którą z wielką chęcią przeczytam ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Przędzę" także mam, a reszty książek nie czytałam, ale wyglądają na ciekawe :)
    Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne książki, ciekawią mnie "Osaczenie" i "Przędza". :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również planuję niebawem pokazać swoje nowe nabytki, bo już dawno nie umieszczałam zdjęć stosików.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny stosik. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdą chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie muszę się uporać z książkami, które już od jakiegoś czasu czekają na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 'Na skrzydłach czasu' bardzo bym chciala przeczytać, dlatego z niecierpliwieniem czekam na twoją recenzje :)
    Gratuluje co Przędzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnej nie czytałam i aż mi smutno :c Ale może kiedyś ;p Najbardziej smakowicie wygląda "Anielska" :)

    OdpowiedzUsuń