my heaven of books

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

PRZEDPREMIEROWO: Helen Hoang - "Więcej niż pocałunek" - trzy pierwsze rozdziały


Autor: Helen Hoang
Tytuł: Więcej niż pocałunek
Wydawnictwo: MUZA S.A.
Liczba stron: -
Gatunek: literatura obyczajowa i romans
Premiera: 05.06.2019r.

Główna bohaterka powieści "Więcej niż pocałunek" to trzydziestoletnia Stella. To kobieta silnie stąpająca po ziemi i kierująca się w życiu prawami logiki. Stella ma problemy w relacjach damsko-męskich, szczególnie wtedy, kiedy chodzi o męski dotyk. Ponadto protagonistka ma dosyć nagabywań swoich rodziców o tym, kiedy w końcu się ustatkuje. I właśnie takie zachowania i otoczenie sprawia, iż decyduje się ona na podjęcie bardzo nietypowego kroku. Postanawia ona  "nauczyć się współżyć" i "wynająć" kogoś, kto nauczy ją seksu. Tym kimś okazuje się przystojny Michael. Czy ich układ przysporzy oboju wiele trudności? I czy ostatecznie okaże się czymś więcej?

Bardzo się cieszę, iż miałam możliwość przeczytać trzy pierwsze rozdziału tej książki przed premierą. Miałam nadzieję, iż spowodują niedosyt i właśnie tak się stało. Wnioskując po przeczytanym przeze mnie krótkim fragmentem "Więcej niż pocałunek" zapowiada się na lekką i wciągającą lekturę. Dodatkowo widzę, iż na pewno nie zabraknie w niej dobrego poczucia humoru. Helen Hoang ma lekkie pióro i zdecydowanie ciekawy pomysł na fabułę. Trzy rozdziały, które otrzymałam przeczytałam błyskawicznie i żałuję, że nie miałam okazji przeczytać od razu całości, bo czuję, że jest to powieść do przeczytania "na raz".

Podsumowując moją krótką opinię: "Więcej niż pocałunek" zapowiada się naprawdę fantastycznie, szczególnie na idące już do nas ciepłe wieczory. Bardzo chętnie przeczytam całość, jeśli tylko będę miała taką możliwość!
Moja ocena: 7/10

PREMIERA: 05.06.2019r.


4 komentarze:

  1. Nie decydowałam się na te 3 rozdziały nie lubię przerywników, ale na książkę (całą) mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością na premiere

    OdpowiedzUsuń