my heaven of books

wtorek, 30 kwietnia 2019

Podsumowanie kwietnia

Cześć, przychodzę dzisiaj do Was standardowo z małym podsumowaniem książkowym.

W kwietniu przeczytałam aż 9 książek, niestety, ale nie zdążyłam wszystkich zrecenzować. Niemniej, jestem bardzo zadowolona z wyniku. Można by powiedzieć, że udało mi się czytać dosłownie książkę za książką. Przypuszczam jednak, że maj będzie gorszy, bo czekają na mnie poprawki licencjatu, a także przeprowadzka. No, ale zobaczymy. :)
Po kliknięciu na tytuł przejdziecie do recenzji. 
  1. 1. Sanjida Kay - "Skradzione dziecko".
  2. 2. Lissa Price - "Starter".
  3. 3. Cecelia Ahern - "Skaza".
  4. 4. Cecelia Ahern - "Doskonała".
  5. 5. Alex Michaelides - "Pacjentka".
  6. 6. Teri Terry - "Zresetowana".
  7. 7. Marisha Pessl - "Neverworld wake".
  8. 8. T.M. Frazier - "Mroczna miłość".
  9. 9. T.M Frazier - "Mroczne pożądanie".


Jak tam u Was wygląda kwiecień? Ile książek przeczytaliście?

7 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam aż 4 książki jeśli chodzi o kwiecień, więc jeśli o mnie chodzi to jest mega:D

    MÓJ BLOG
    MÓJ FACEBOOK
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery książki to i tak dużo, biorąc pod uwagę, że każdy ma jakieś obowiązki. :D

      Usuń
  2. Dobry wynik. Ja muszę jeszcze policzyć ten miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik! Szkoda, że ja nie mogę pochwalić się podobnym, :D

    OdpowiedzUsuń