Hej!
Te comiesięczne stosy stały się już niemal tradycją na moim blogu. Pomińmy fakt, że pokazywałam je z różną częstotliwością i nie zawsze trzymałam się wyznaczonego terminu. ;) Te stosy także uzmysławiają mi niesamowicie szybki upływ czasu. Przy codziennych obowiązkach bardzo łatwo jest popaść w rutynę, ale na szczęście są książki, które przecież zawsze nam ten czas umilają. Dzisiaj zrobiłam się trochę sentymentalna, bo już 16 grudnia my heaven of books będzie obchodził swoje drugie urodziny. A wydawałoby się, że całkiem niedawno przeczytałam powieść Lauren Oliver, "Delirium" i w mojej główce zrodził się pomysł, aby zrecenzować tę książkę... Cóż, nie będę się wdawała w ten temat, bo na to przygotuje oddzielny post. W każdym razie dzisiaj przychodzę do Was ze stosem zdobyczy z listopada. Niestety, ale praktycznie mam tylko czas na czytanie bieżących nowości, a stosy książek, które leżą miesiącami pozostają nadal nieprzeczytane. Mam nadzieję, że w święta uda mi się wygospodarować dla nich trochę czasu.
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)
Od lewej strony:
1. Jennifer L. Armentrout - "Obsydian" - zakup własny - czy muszę dużo pisać? W Polsce o tej książce nie jest tak głośno, jak za granicą. Powieść ta otrzymuje same laurki i pochwały, a więc... Siła wyższa zmusiła mnie do jej kupna. Ciężkie życie moli książkowych. :D
2. Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz" - jw. - tak pokochałam film, który niedawno obejrzałam, że musiałam mieć książkę. Nawet wygrzebałam na nią pieniądze, których powinnam nie mieć. ;)
3. Sally Green - "Zła krew" - od GW Foksal - zaczęłam czytać i zapowiada się nieźle. Naprawdę intrygująco. Jak tak dalej pójdzie, to spodziewajcie się recenzji na dniach.
4. Brandol Mull - "Pięć królestw. Łupieżcy niebios" - od wyd. Egmont - niedługo się za nią zabieram i mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje.
5. Kami Garcia, Margaret Stohl - "Niebezpieczne istoty" - od wyd. Feeria - czytałam szczotkę, dostałam, piękny, finalny egzemplarz. Książka przede wszystkim o wiele lepsza niż "Piękne istoty", a chwilami wręcz myślałam, że została napisana przez kogoś innego... - (RECENZJA)
6. C. C Hunter - "Zabrana o zmierzchu" - jw. - kontynuacja Wodospadów Cienia, które są jedną z tych serii, których się nie czyta, a które się pochłania. - (RECENZJA) Przypominam, że u mnie na blogu odbywa się konkurs (tutaj), w którym jest właśnie ten tom do wygrania. :)
Od prawej strony:
7. Cecelia Ahern - "Love, Rosie" - od wyd. Muza S.A - ogromnie się ucieszyłam, gdy ją odebrałam na poczcie. Mam nadzieję, że ani książka, ani film mnie nie rozczarują, bo ta historia zapowiada się naprawdę ciepło i uroczo.
8. Abigail Gibbs - "Mroczna Bohaterka. Jesienna Róża" - jw. - (RECENZJA)
9. Morgan Matson - "Aż po horyzont" - kolejna perełka z biblioteki! Uwielbiam znajdować takie cuda na półkach.
10. Alexandra Monir - "Poza czasem" - jw. - coś tam słyszałam o tej serii, zobaczymy czy mi się spodoba.
11. Alexandra Monir - "Władcy czasu" - jw.
1. Jennifer L. Armentrout - "Obsydian" - zakup własny - czy muszę dużo pisać? W Polsce o tej książce nie jest tak głośno, jak za granicą. Powieść ta otrzymuje same laurki i pochwały, a więc... Siła wyższa zmusiła mnie do jej kupna. Ciężkie życie moli książkowych. :D
2. Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz" - jw. - tak pokochałam film, który niedawno obejrzałam, że musiałam mieć książkę. Nawet wygrzebałam na nią pieniądze, których powinnam nie mieć. ;)
3. Sally Green - "Zła krew" - od GW Foksal - zaczęłam czytać i zapowiada się nieźle. Naprawdę intrygująco. Jak tak dalej pójdzie, to spodziewajcie się recenzji na dniach.
4. Brandol Mull - "Pięć królestw. Łupieżcy niebios" - od wyd. Egmont - niedługo się za nią zabieram i mam nadzieję, że mnie nie rozczaruje.
5. Kami Garcia, Margaret Stohl - "Niebezpieczne istoty" - od wyd. Feeria - czytałam szczotkę, dostałam, piękny, finalny egzemplarz. Książka przede wszystkim o wiele lepsza niż "Piękne istoty", a chwilami wręcz myślałam, że została napisana przez kogoś innego... - (RECENZJA)
6. C. C Hunter - "Zabrana o zmierzchu" - jw. - kontynuacja Wodospadów Cienia, które są jedną z tych serii, których się nie czyta, a które się pochłania. - (RECENZJA) Przypominam, że u mnie na blogu odbywa się konkurs (tutaj), w którym jest właśnie ten tom do wygrania. :)
Od prawej strony:
7. Cecelia Ahern - "Love, Rosie" - od wyd. Muza S.A - ogromnie się ucieszyłam, gdy ją odebrałam na poczcie. Mam nadzieję, że ani książka, ani film mnie nie rozczarują, bo ta historia zapowiada się naprawdę ciepło i uroczo.
8. Abigail Gibbs - "Mroczna Bohaterka. Jesienna Róża" - jw. - (RECENZJA)
9. Morgan Matson - "Aż po horyzont" - kolejna perełka z biblioteki! Uwielbiam znajdować takie cuda na półkach.
10. Alexandra Monir - "Poza czasem" - jw. - coś tam słyszałam o tej serii, zobaczymy czy mi się spodoba.
11. Alexandra Monir - "Władcy czasu" - jw.
12. Julianna Baggott - "Nowy przywódca" - jw. - bardzo dawno temu przeczytałam pierwszy tom tej serii i byłam pod ogromnym wrażeniem, dlatego cieszę się, że w końcu natrafiłam na kontynuację w bibliotece. Recenzja "Nowej Ziemi" TUTAJ.
Czytaliście coś? Co polecacie, a co odradzacie?
większość książek z Twojego stosu jest na mojej liście: "CHCĘ" . Powodzenia w czytaniu, bardzo zazdroszczę tych książek! c:
OdpowiedzUsuń[http://wachajac-ksiazki.blogspot.com/]
O matko mój "Obsydian" <3 Poza tym rewelacyjne "Aż po horyzont" no i "Jeśli zostanę" :) Bardzo chciałabym przeczytać "Love, Rosie" no i obejrzeć film :) A do przeczytania "Niebezpiecznych istot" nic mnie nie przekona. "Piękne istoty" to była porażka :((
OdpowiedzUsuń"Love Rosie" to chyba najpiękniejsza książka tego roku :) Gorąco polecam!
OdpowiedzUsuńNajbardziej chciałabym przeczytać ,,Zostań, jeśli kochasz" :)
OdpowiedzUsuńOddaj Love, Rosie! :)
OdpowiedzUsuńObsydian jak najbardziej zasługuje na to, aby było o nim głośno :) Lekka, ale za to jaka przyjemna lektura!
OdpowiedzUsuńBardzo chciałabym przeczytać "Love, Rosie" i "Aż po horyzont". Miłego czytania.
Piękny stosik ^^ Ach, ostatnio gdzie nie wejdę tam "Zostań, jeśli kochasz". Ludzie się normalnie uwzięli na tę książkę! Choć nie mówię, bo sama obejrzałabym film :P Podkradłabym Ci kilka książek ^^
OdpowiedzUsuńzaczarrowana.blogspot.com
Ja czytałam tylko te książki, które zresztą już na blogu zrecenzowałaś :D
OdpowiedzUsuńPiękny stosik!
Bardzo zależy mi na przeczytaniu Love Rosie. :) Piękny stosik. :)
OdpowiedzUsuńTroszkę nie moje rejony czytelnicze, ale oczywiście nic nie ujmuje piękności tego widoku ;))
OdpowiedzUsuńNowego Przywódcę kupiłam sobie za marne cztery złote w Auchanie, ciesząc się jak głupia, że zaoszczędziłam tyle pieniędzy. ;)
OdpowiedzUsuńBardzo ładny stosik. Życzę przyjemnej lektury. :)
Ja o "Obsydian" i "Onyks" chyba poproszę Mikołaja ;). A "Love, Rosie" chcę przeczytać zanim pójdę na film!
OdpowiedzUsuń''Niebezpieczne Istoty'' są cudowne! ''Love, Rosie'' bardzo chciałabym przeczytać - może Święty Mikołaj zrobi mi niespodziankę? :)
OdpowiedzUsuńPiękne masz te zdobycze! Większość znam, ale żadnej nie mam u siebie, więc wcale bym się nie obraził za taki stosik :)
OdpowiedzUsuńNajbardziej zazdroszczę Złej krwi, więc czekam na recenzję:)
OdpowiedzUsuńWłaśnie czytam "Love, Rosie". Mam nadzieję, że będzie tak dobra, jak wszyscy piszą :)
OdpowiedzUsuńCudowny stosik, a jaki duży! Ja niestety raczej nie kupuję książek, tylko jestem zmuszona do ich pożyczania, ale pozazdrościć tych wszystkich tytułów ("Love, Rosie"!!! ♥) można, prawda? ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Shelf-of-books :)
Życzę udanej lektury, choć nie widzę nic dla siebie ;) Ale kolorowo to wygląda, lubię patrzeć na takie stosiki *.*
OdpowiedzUsuńNigdy nie sądziłam, że tak długo bloga prowadzisz :) No i zazdroszczę takiego stosika! Widzę, że nie musisz wcale odwiedzać naszej malutkiej księgarni :)
OdpowiedzUsuń"Love, Rosie" chciałabym dorwać, zazdroszczę egzemplarza :) Miłego czytania! :)
OdpowiedzUsuńPiękny stos :) a na kolejną część Wodospadów Cienia czekam z niecierpliwością :)
OdpowiedzUsuńBardzo Ci zazdroszczę "Zostań, jeśli kochasz". Mam nadzieję, że mój egzemplarz "Love, Rosie" niedługo dotrze.:)
OdpowiedzUsuń