my heaven of books

piątek, 22 sierpnia 2014

Stos #7/2014

Hej!
Nie mogę uwierzyć, że już zbliżamy się do końca wakacji. Chciałabym napisać, że moje baterie zostały naładowane i jestem gotowa na klasę maturalną, ale jednak chyba nie jestem. Obawiam się wielu rzeczy, a przede wszystkim nawału nauki, no i oczywiście matury, a później nerwowego wyczekiwania na jej wyniki. Następnie coraz więcej nerwów i stresu, a także pytań, czy dostanę się na UAM w Poznaniu, jeśli tak, czeka mnie przeprowadzka. Podsumowując: kolejny rok będzie bardzo intensywny, nie będę Was jednak już dłużej zanudzać i pokażę ten stos. :)

(Klikając na tytuł przejdziecie do recenzji, jeśli takowa się ukazała).

Od lewej strony na górze widać "Ekstazę Gabriela", powieść na którą polowałam od długiego czasu - mam ją z wymiany. Następnie finałowy tom Przeglądu Końca Świata, czyli "Blackout", który otrzymałam do recenzji od wydawnictwa SQN. Nie mogę uwierzyć, że to koniec tej wspaniałej trylogii. "Księżycowe cienie" - od wyd. Novae res, jestem w trakcie czytania i na razie jest... ciężko. "Alicja i lustro zombi", "Spirala zbrodni" oraz "Dziewczyna #9" to książki, które otrzymałam od wyd. Mira Harlequin. 

Kolejny stos otwierają dwie powieści Emmy Laybourne, które otrzymałam do zrecenzowania od wyd. Rebis. "Monument 14. Niebo w ogniu" oraz "Monument 14. Odcięci od świata". Następnie trzeci tom Serii z fasonem od wyd. Literackiego - "Zaczaruj mnie". Później widzicie "Galop '44" od wyd. Egmont. Następnie "Wyklęta" Rachel Caine, która jest prezentem od mojej ukochanej siostry. Czytałam tę serię dawno temu, więc nie dość, że sobie wszystko przypomnę, to jeszcze będę mogła zbierać cały cykl. "Wybieram Ciebie", "Uratuj mnie" (niedługo recenzja!) oraz "Wyjątkowi" - to powieści, które wypożyczyłam z biblioteki.

Widzicie coś, co Was zainteresowało? Co polecacie, a co odradzacie?
Zapraszam do dyskusji!

27 komentarzy:

  1. Przede mną też klasa maturalna, także podzielam Twoje lęki. Na jakie studia planujesz iść? Z Twojego stosu czytałam tylko "Galop '44" i muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co planuję filologię angielską i lingwistykę, ale zapewne jeszcze rozeznam się w innych kierunkach.
      A Ty? :)

      Usuń
    2. Ja mam kilka pomysłów ( filologia angielska jest jednym z nich), ale prawda jest taka, że nie jestem jeszcze jakoś specjalnie ukierunkowana.:)

      Usuń
  2. Cudne zdobycze :)
    Czytałam "Alicję i lustro zombi". Ciekawa jestem, kiedy będzie kolejny tom :)
    Czekam na ostatni tom trylogii Miry Grant. Nie mogę doczekać się lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Alicję - dość przyjemna młodzieżówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie przejmuj się. Dasz radę :)
    A co do stosiku - mogę pożyczyć Monument ? :D
    Pozdrawiam (i trzymam kciuki)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobycze :) Powodzenia w klasie maturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Ty również idziesz teraz do klasy maturalnej. Ja nie czuję się w ogóle wypoczęta i ten rok mnie przeraża, jak żaden poprzedni. Ale mam nadzieję, że jakoś to będzie :)
    Świetny stos. Miłego czytania!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w klasie maturalnej, nie ma co się tak zamartwiać, na pewno sobie poradzisz :) chociaż mnie czeka dopiero pierwszy rok w liceum, więc do matury mi daleko.
    "Monument 14" oraz "Zaczaruj mnie" mogłabym w sumie przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matura już za mną, a teraz czas na studenckie życie. Jestem tak samo podekscytowana i przerażona jak byłam na poczatku trzeciej liceum :) Świetny stos. Czytałam Gabriela, Uratuj mnie, Alicję, Wybieram ciebie, i Wyklętą. Świetnie wspominam lektury.
    Zapraszam do mnie:
    www.nalogowy-ksiazkoholik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Alicja i Lustro Zombi" mam w planach przeczytać jeszcze w tym miesiącu - wyrobić się przed szkołą ;) "Monument 14" to świetna seria, bardzo ją lubię i już się nie mogę doczekać finałowego tomu! :D
    Poza tym chętnie podkradłabym "Blackout". Sporo pozytywnego słyszałam na temat tej trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie czytałam, ale chciałabym przeczytać "Monument..." :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wszystko będzie dobrze, matura nie jest taka straszna, na jaką wygląda, a co do studiów to życzę Ci powodzenia, ale jestem pewna, że bez problemu się dostaniesz. :)
    I, oczywiście, miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same perełki widzę <3 na "Alicję i lustro zombi" ochotę mam wielką, ale najpierw wypadałoby się zapoznać z pierwszą częścią xD podobnie jest z "Blackout" oraz "Monument 14" :)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę serii Monument 14, jestem jej ogromnie ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pozycje masz w tym stosie chyba wszystkie. Ciekawego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Galop '44" polecam :) Z kolei książki o Gabrielu niezbyt podeszły mi do gustu i całą przygodę zakończyłam na "Piekle Gabriela" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę ostatnią część Feed, ja mam chrapkę na pierwszą :)
    Super stosik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe nabytki! Zazdroszczę zwłaszcza "Ekstazy Gabriela". Miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe nabytki :) A maturą się proszę nie stresować, bo... naprawdę nie ma czym, choć pewnie każdy Ci to mówi. Ale mi musisz uwierzyć - ja stresuję się dosłownie wszystkim, i jeszcze za innych, a przed maturą: luz, który przyszedł sam. Bez tego stresu pisało się o wiele przyjemniej, dlatego nie nastawiaj się stresująco i jak inni wokół Ciebie się stresują to musisz to hamować, pomożesz i sobie, i innym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa maturalna już za mną, teraz czas na studia. Również czeka mnie przeprowadzka. Czy się stresuję? Owszem, troszeczkę, ale tłumaczę sobie, że to przecież tylko zmiana obecnego stanu. Nikt nie będzue wiecznie stać w miejscu. Lepiej wyjść życiu na przeciw, niż bronić się zaciekle przed zmianami, które muszą nadejść.
    Podobnie jak koleżanka wyżej, apeluję - nie stresuj się tak! Szał wokół matury jest stanowczo przesadzony, jak dla mnie. A trzeia klasa, dla mnie była najlepsza. Owszem do materiału bierzącego dochodzą Ci powtórki z lat poprzednich, ale jeżeli byłaś w miarę systemstyczna, to nie będzie to dla Ciebie jakimś większym problemem. Jeżeli mogłabym Ci dać jakąś radę: właśnie teraz wyznacz sobie przedmioty, które chcesz zdawać i zacznij coś pod tym kątem robić, przygotowywać się. Bo jeśli weźmiesz na siebie za dużo, możesz nie wyrobić. Chyba, że zależy Ci na pięknym świadectwie; dla mnie to nie był priorytet. :)
    A stosik pokaźny. Z niecierpliwością czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaźny stos, czekam na recenzje. :) Przede mną też klasa maturalna i nie wiem, co to będzie, bo nadal nie za bardzo wiem, na jakie studia się zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ile wspaniałych książek, nowości!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oglądać stosiki ;) Z Twojego z chęcią bym zabrała "Galop '44 " ;)Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam w planach zakupić alicje i lustro zombi:)

    OdpowiedzUsuń