my heaven of books

sobota, 31 maja 2014

Stosik #4/2014

A na dzisiaj przygotowałam to, co mole książkowe lubią najbardziej: stosy! Ostatni pokazywałam ponad miesiąc temu (szybko zleciało, prawda?), więc w końcu się ogarnęłam, że już ostatni dzień maja i wypadałoby pokazać, jakie tytuły do mnie zawitały w tym miesiącu. Gotowi? No to do dzieła. :)


Zacznę od lewej strony. Na samym końcu widać "Niektóre dziewczyny gryzą" oraz jej kontynuację "Piątkowe noce wampirów" Chloe Neill - obie książki pożyczone od koleżanki. Następnie mamy z wymiany na LC "Niewidzialną" Sophie Jordan, drugi tom "Ognistej", która leży na mojej półce i się kurzy. "Wschodzący księżyc" Keri Arthur, "Mechaniczny książę" i "Mechaniczna księżniczka" Cassandry Clare to zakupy własne. Następnie "Harry Potter i czara zgnia", "Harry Potter i więzień Azkabanu" J.K Rowling, w gwoli wyjaśnienia - serii o Harry'm Potterze postanowiłam nie recenzować. Później mamy "Otchłań pożądania i "Dziennik Bridget Jones" Helen Fielding. Wszystkie cztery książki zostały wypożyczone z biblioteki. 
Po prawej stronie są egzemplarze recenzenckie. Na samym końcu widać: "MESSI. Mały chłopiec, który stał się wielkim piłkarzem", następnie kontynuacja Wodospadów Cienia "Przebudzona o świcie" C.C Hunter, "Hyperversum 2" Cecilii Randall. "Między teraz a wiecznością" i "Ars Dragonia", "Zabłądziłam" Agnieszki Olejnik oraz dwa kryminały od wyd. Burda Książki: "Zło" oraz "Biały ogień".


Standardowo: widzicie coś dla siebie? Czytaliście coś? Co polecacie, a co odradzacie?
Zapraszam do dyskusji!

13 komentarzy:

  1. To sie nazywa stos, mój się do niego nawet nie umywa(dziś robiłam zdjęcie) ;) Polecam serdecznie Harrego i Diabelskie Maszyny :) Ciekawi mnie między teraz, a wiecznością i Hyperversum 2, pierwsza część była średnia. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic, więc czekam na recenzje. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla sienie może i nic nie widzę, ale oczywiście życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dobrze widzę, to czytałam jedynie "Biały ogień" - przyjemna lektura, z resztą ja uwielbiam ten duet autorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą Mechaniczną księżniczkę bardzo chętnie bym Ci podkradła! Muszę się w końcu zmobilizować i ją nabyć. Za Bridget Jones też muszę się kiedyś zabrać.
    Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałych nabytków i życzę miłego czytania! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny widok *.* Podkradłabym Ci wszystko! A co do Pottera - wstyd, że nie czytałam tej serii! Muszę w wakacje to koniecznie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zabłądziłam" również posiadam i nie mogę doczekać się lektury. Udanego czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ciekawych pozycji. Super! Przyjemnego czytania w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale stos! Z chęcią bym ci coś podkradła. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przeczytać serię Harrego, od wieków sobie to obiecuję! A pierwsza część Mechanicznych Maszyn czeka i na mojej polce :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry Potter! *.* Och, koniecznie muszę pewnego dnia przeczytać ten magiczny cykl ponownie! :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, co bym Ci podkradła? "Między teraz a wiecznością". Wszędzie na blogach widuję pozytywne recenzje, aż sama nabrałam ochoty na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń